Jag trivs!

Igår var det mat och Let´s Dance hemma hos Lisa. Blir lika sugen på att slänga på mig dansskorna igen varje gång jag tittar på det programet. Jag har ju faktiskt spenderat många år med att uppträda och dansträna fyra gånger i veckan.. saknar det ibland. Nu förtiden blir det på sin höjd aerobics på gymmet och rumpskak på krogen. Men det är iförsig också ganska kul:)

Idag har jag myst med söta Frida över en kopp te på Whaynes, mysmys!

Nu sitter jag under filten i soffan och mår bra. Dags att titta på film, Inglourious Bastards.

Jag trivs med livet. Känner mig som en liten soltråle:)


Kommentarer
Postat av: Beach

Du får inte glömma svängarna vi tar ibland! De är formodligen dom roligaste! :D Ja jag hade faktiskt sluppit dom där 40 minusgraderna men idag har vi haft en riktigt bra dag i backen! var endsat personal. Vi var cirkus 25 st som åkte i grupp! :D skitkul! Du får gärna komma och åka med oss. Jag tror inte att nån skulle ha ngt emot det!

2010-01-11 @ 18:52:00
URL: http://strands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0