En kopp te blev tre glas vin..

Tokigt va?! I onsdags skulle jag träffa Nedima för en fika med tillhörande skitsnack. Det blev en kopp te på Fräcka Fröken. Efter detta fortsatte vi dock till Munken där det intogs flera glas vin. Gick hem vid stängning.. En helmysig kväll. Ofta blir de mest oplanerade kvällarna de allra bästa.

Igår gick jag upp vid kl 13 och bestämde mig för att jag skulle plugga hela resterande delen av dagen. Det gick sådär.. eller det gick inte alls snarare. Öpnnade inte ens skolböckerna. Jag diskade, städade lite, var upp med saker på vinden, duschade... jag gjorde i stort sätt allt förutom att skriva på min skoluppgift. Vid kl 18 gick jag iallafall hemifrån för en fika med söta Helene. Det var så länge sedan vi sågs så vi behövde uppdatera varandra på vad som händer i våra liv.

Är så fruktansvärt omotiverad till att skriva min skoluppgift. Det hjälper inte ens att tänka att jag tar examen om en vecka och att detta är det sista skolarbete jag behöver göra...någonsin.. Har aldrig varit så skoltrött, motivationen är som bortblåst. Men måste ta mig i kragen, vore ju väldigt onödigt att bli underkänd på sista tentan när jag aldrig blivit det tidigare under 3,5års-utbildning. VÄLDIGT ONÖDIGT!!

Men innan jag sätter igång måste jag springa ner på stan och köpa lite bubbel som ska intas innan EXAMENSSITTNINGEN imorgon.. Då ska firas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0