24

Igår fyllde jag 24 år, grattis till mig. Födelsdagsfirandet började dock i söndags. Blev ordentligt överraskad när jag kom hem på söndagskvällen. På min tv-bänk stod inte längre min "tjock-tv". Där fanns istället en 42tums platt-tv med tillhörande hemma-bio-packet. Blev jätteglad och väldigt förvånad:):) Nu skulle jag kunna sitta och titta på tv hela dagarna.. Satte direkt i en Beck-film för att kunna spana på Mikael Persbrandt i jätteformat. Han var lika het då..

Födelsdagen började med en sväng till skolan. På kvällen blev det mysmiddag med vin och film.

Ett år äldre kände jag att det var dags att komma igång med träningen igen. Då jag haft svårt att bli frisk från min "mini-gris-influensa" som jag fick i november var det ett tag sedan jag tränade. Men idag var det alltså dags. Klädde på mig tre par byxor och fyra par tröjar för att överleva den kyliga promenaden till gymmet. Väl där kände jag mig ganska förväntasfull. Ungefär en halvtimme in i step-passet gick den känslan över och ersattes av mjölksyra, andnöd och skrikande muskler. Men eftersom det var min lovely Lisa som var instruktör bet jag ihop och fullföljde passet.. Trots blodsmaken i munnen var det väldigt kul. Ser fram emot att komma igång på riktigt. Jag är ju van att träna flera gånger i veckan och mår väldigt bra av det:) Låter nästan som en riktigt friskus, men så långt skulle jag väl inte sträcka mig. Har precis ätit en massa chips.. vill ju inte vara för nyttig..

Nu är det dags att diska, duscha och sedan läggdags. Och hålla tummarna för att jag inte får alltför mycket träningsvärk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0