Jobb och missöden i tvättstugan.

Ja det har varit mycket jobb i helgen. Och bara för att jag tycker det är så kul (?!) har jag tagit på mig att jobba extra inatt. Det är faktiskt ganska kul på jobbet.. Men det allra bästa är att när jag kommer hem från jobbet är jag ledig. Inget skolarbete att skriva, inga skolböcker att läsa. Me like!

Sen innebär ju ett yrkesliv att det är helt ok att gå på After Work. I torsdags "After Workade" jag, Emelie, Emelie och Carro på Munken. Mat och rödvin. Mums!

Idag har jag städat, tvättat och handlat. (Tror jag skulle passa som hemmafru). Inträffade dock ett litet missöde i tvättsugan. Jag la i tvätten, stängde luckan och startade tvättprogrammet. Då står det "Motorfel" i displayen och luckan går helt plötsligt inte att öppna. Teknisk som jag är stänger jag av strömmen för att kunna få ut min kläder. Det fungerar dock inte. Mina kläder är inlåsta! Nu börjar Elin bli riktigt irriterad och går och hämtar nummret till fastighetesskötaren. Han går självklart inte att få tag på. Efter mycket om och men kan jag på att vissa kloka personer säger att våld löser allt. Så jag sparkar, slår och rycker lite i maskinen för att sedan starta den igen... och då fungerar den utan problem. Lämnde tvättstugan med ett leende på läpparna och kände mig sjukt teknisk.

Nu är alla kläder rena och snart är det dags att gå till jobbet. Ska bara titta på ett avsnitt till av Vänner, eller kanske två, eller tre, eller...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

TÄVLING PÅ STYLEBYJEWELERY.BLOGG.SE

Det enda du behöver göra är :

* skriva en kommentar med ditt namn & mejl eller blogg andress om du bloggar.

* Så motiverar du varför just du ska vinna denna tävling.

* Länka min bloggadress på din blogg.

Den som vinner får välja ett valfritt smycke :) Vinnaren dras imorgon kl 18.00 LYCKA TILL:)

2010-08-14 @ 15:21:02
URL: http://stylebyjewelery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0