Har kommit ur..

min examenskoma, äntligen. Examenshelgen var en mysig helg med familj, vänner och utmattning. Blev så obeskrivligt trött när jag förstod att jag äntligen var färdig i skolan.

Men som sagt nu är jag på banan igen. Denna vecka har jag börjat på riktigt på jobbet. Känns skitkul. Nu är jag ju inte längre bara vikarie så nu kan jag faktiskt säga vad jag vill och påverka verksamheten.. (tror mina kollegor kommer tröttna på mig inom kort..)

Veckan mellan examen och jobbstart har varit lugn. Har blivit god mat, vänner, vin och bio bland annat. Välbehövligt!

Är snart dags att kila till jobbet, ska bara be en bön til vädergudarna först. I onsdags fick vi kalla in brandförsvarets bandvagnar för att kunna hjälpa våra brukare.. För att inte tala om all personal som var insnöade och inte kunde ta sig till jobbet. Tänk vad lite (läs:mycket) snö kan göra!

Vid kl 22.30 ikväll efter jobbet blir det lite fredagsmys med söta Nedima.. Det finns alltid tid för fredagsmyyyyyyys!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0