En kanon..

.. helg har det varit:) Me like!!

Fredagskvällen spenderas på kinarestaurang med Camilla, Gustav och Kristoffer. Var jättekul att träffa dem igen och vi uppdaterade varandra på de senaste världsnyheterna. Det blev djupa diskussioner om bland annat örter (?!). Var den gröna kvist som låg på nudlarna en dillkvist, persilja eller kanske citronmellis.. svårt att avgöra.

Lördagen spenderades till en början på jobbet där jag nog mest kan beskrivas som "the boss from hell". Tror jag beordrade in personal till alla vård-och omsorgsenheter inom kommunen. Det var väldigt populärt kan jag säga.. fick mig en och annan avhyvling.
Efter jobbet var det bara att springa hem och slänga sig i duschen ochs sätta på sig ansiktet. Det var nämligen dags för världens bästa Johanna och världens bästa Helene att hälsa på. Eftersom jag är en kock i Jamie Oliver-klass slängde jag snabbt ihop två Capricciosa och en kebabtallrik. Till denna utsökta måltid intogs även X-antal glas vin. Vi avhandlade diverse världsproblem (läs: skvaller, killar, bröllop, jobb..) och skrattade stundtals halvt ihjäl oss. Efter maten kom söta söta Jenny förbi och tjejsnacket fortsatte.

Söndagen började med en lååååång sovmorgon. Sedan blev det till att krypa upp i soffan och titta på repriser på tv, myspys. Efter det blev det en långpromenad (egentligen en ursäkt för att gå förbi sushirestaurangen). Jag är nu mätt och belåten och ska åter krypa in under filten i soffan. Myspys it is!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandell

Heeeej söta söta underbara Elin=)....tack för en super mysig kväll, även om den varade lite väl kort stund för mig...hoppas vi ses snart!!!!!!!

Tusen Kramar Jenny

2009-11-03 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0