Ego..

Japp, har haft en riktig ego-dag. Efter en period med sjukdom, plugg, jobbsökande och annat tok behövde jag en dag för bara "Me, myself and I". Det har varit lite för mycket korvstoppning i hjärnan på senaste tiden. Men efter idag tror jag att jag är i balans igen:)
Började dagen med en lååååång sovmorgon som följdes av en låååång frukost (eller lunch med tanke på vad klockan var). Sedan blev det lite piffande i lägenheten i värsta "Roomservice" stil. Eftersom jag varit sjuk har jag inte tränat på ett bra tag men efter lite diskussion med mig själv kom jag fram till att det var okej att köra igång idag. Det blev en powerwalk i det fina vädret med ipoden i hösta hugg. Kom på mig själv med att skråla med i The Killers, Human. Pensionärsparet som var ute och gick med sin hund tittade lite konstigt på mig..
De senaste timmarna har spenderats i soffan framför tre riktiga "chickflicks". Mycket kärlek, mycket töntiga kommentarer och en hel del Hugh Grant..


Nu lockar sängen, så Natti Natti.






Kommentarer
Postat av: Sara

Usch ja, man är sååå eländig när man ligger där helt sjuk & hjälplös :( Skönt att du har återhämtat dig nu iallafall! Jag mår lite bättre idag, ingen feber men tok-förkyld :(



Hur är det annars då? Länge sen man såg dej nu! Trivs du i nya lyan? Jag har ju dina smycken fortfarande också :)



Kramis!

2009-11-22 @ 14:53:05
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0