26 november

Sitter och slötittar på "Mammas pojkar".. jösses vilket iq-befriat program. Men kan ända inte låta bli att tänka att det vore lite spännande att vara med i "Pappas flickor". Vet dock inte om min käre far skulle uppskatta detta. Risken är att han skulle ta med sig hagelgeväret:) Söta pappa!!

Var i skolan idag och hämtade en tenta. Fick till min stora förvåning VG (trots att tentan skrevs under perioden jag var sjuk i "minigrisen"). Nu är det bara en kurs kvar innan jag är färdigutbildad.. läskigt!! Det är bara den lilla detaljen med jobb som kvarstår.

Mindre än en månad till jul.. Någon som har lite julstämning över, för detta pissväder gör att min är som bortblåst.

Hittade lite "bortglömda uttryck" i tidningen Nollelva
- Kåt som en hallonbåt!
- Morsning korsning!
- Bättre ta en rövare i poolen än en polare i röven!
- Rör inte min kompis!
- Petting med en föredetting!
- Yes box, allright!

Vet inte om jag använt dessa särskilt frekvent, men det är väl aldrig försent att börja.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0