Duktiga jag:)

Japp, måste riktigt få spy ur mig hur stolt och glad jag är...

JAG HAR FÅTT JOBB, JA!!!!

Det känns som en sten har lyfts från mina axlar. Har på sista tiden börjat tycka att det är ruskigt läskigt att snart vara färdigutbildad. Det är då allvaret börjar, det är då det är dags att bli vuxen.. De här snart 3,5 åren på universitet har varit skitroliga. Trots att jag stundtals varit så skoltrött att jag velat bränna alla böcker som har "socialt arbete" i titeln så har det varit en ganska bekväm period. Jag har vetat vad jag ska göra om dagarna och jag har fått studiemedel varje månad (även om det är en nästan obefintlig summa pengar så är det alltid något). Men nu känns det inte lika läskigt längre eftersom jag kommer kunna gå till jobbet dagen efter examen.. eller kanske inte riktigt dagen efter.. kanske kommer vara lite sliten just då..

Med "chefsglasögonen" på och med handen i segertecken ger jag mig snart ut i arbetslivet, yeah!


Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTISSSS!!!!!

Guu vad kul!! Vart är det du ska jobba?

2009-12-04 @ 18:15:18
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0