Vintern i bilder..

Helg igen.. tiden går fort, ibland lite för fort, även om det kan kännas som om den stundtals står förbannat still.. hmm..

Gårdagen spenderades på Vingåker factory outlet, tröstshopping stod på schemat. Efter torsdagens mittseminarie behövdes lite uppmuntring. Vi försökte först med att tröstäta på McD, men då det bara medförde magont bestämde vi oss för att tröstshopping nog var det enda rätta. Vi packade in  oss fyra brudar i den berömda (om än oberäkneliga) sabben och gav oss av. Är dock lite besviken över att bara komma hem med två skålar, ett par skor och strumpor.. men plånboken är nöjd!!

Idag, efter att ha legat på innergården och solat, kan jag med all säkerhet säga att vintern är över. Men oj vilken vinter det har varit; julmys, nyårskalas, fjällenresa, tårar, glädje,  födelsedagsfirande, sittning, skola, fjällenresa igen, "sexparty", nytt jobb, fjällenresa yttreligare en gång, härliga och helt underbara vänner, mys med familjen... Det får bli en kort summering i bilder..


Julmys med mina änglar


Nyårsfina


Sittning med mögelSVAMP


härliga vänner


"sexparty"


skratt och glädje


Underbara Hemavan..

Det var den vintern det.. även om det ska bli skönt med sommar kan jag inte låta bli att undra över vad som händer nästa vinter.. Då är jag ju (förhoppningsvis) färdigutbildad.. usch, läskigt. Men men, den som levar får se:)

Imorgon ska jag titta på lägenhet igen.. hoppas  är en riktigt 10poängare!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder :D

2009-04-28 @ 10:00:46
URL: http://saraosterberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud vad fin du är i ROSA elin!! det måste du börja använda oftare!

puss

2009-05-16 @ 22:38:43
URL: http://item.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0