Östergötland runt..

Förmiddagen spenderades i en väldigt tjusig saab körandes runt (vad som kändes som) hela Östergötland. Allt detta bara för att dela ut några förbannade enkäter inför den stundande c-uppsatsen. I förra veckan besöktes Finspång, Rejmyre och Skärblack. Idag var det dags för Linköping, Ljungsbro och Motala. Med egenhändigt skriven vägbeskrivning gav vi oss iväg... Väl inne i Linköping började kartläsaren (jag) skryta om mina kunskaper i kartläsning och att jag nog skulle satsa på att bli den nya Tina Turner (sorry J blev tvungen att ha med liknelsen).. Men det visade sig vara lite för tidigt att ropa hej. Boendet vi skulle till i Linköping ofanns och boendet i Ljungsbro var omöjligt att hitta. Väl framme i Motala hittade vi iallafall vårt boende, men då körde vi självklart vilse när vi skulle därifrån. X antal U-svängar senare kunde vi konstatera att 1 av 3 boenden kanske ända var hyfsad utdelning. Utan det underbara sällskapet hade dock resan blivit lite halvtrist.

Har också hunnit med att träffa söt H för en fika, var härligt att ses igen. Vi avhandlade världens alla problem (läs killar, c-uppsats och den kommande sommaren mm) på Bagarstugan. By the way, deras bullar är stora som tallrikar.

Nej nu är det dags att studera lite sociologiska teorier... can´t wait..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjusig saab..?! Hur tänker du nu? Tjusiga bilar behöver inte bärgningsbil för att ta sig hem.

2009-04-15 @ 17:25:51
URL: http://johannafroste.blogg.se/
Postat av: Helén

Nu har jag allt hittat hit jag också så jag får veta vad du pysslar med om dagarna...:D

2009-04-18 @ 11:39:59
Postat av: Johanna ♥

Tack för ikväll gumman! Alltid lika underbart att träffa dig!

2009-04-19 @ 21:11:20
URL: http://item.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0