Bloggpremiär

Jaha, så har jag blivit lite halvtvingad att börja blogga. Ambitionsnivån är kanske inte så där jättehög, men jag ger det någon vecka iallafall..

Påskhelgen spenderades hemma hos familjen i Västerås. På långfredagen blev det lite reunion med några av grabbarna grus från gymnasiet. På någon timme avhandlades minnen från hela gymnasietiden, blev dock en tidig kväll för mig då lördagen innebar släktträff i Stockholm.

Påskafton spenderades som sagt i Stockholm tillsammans med kusinerna. Jag vet inte om det här är ett fenomen som gäller för bara min släkt, men när vi träffas äter vi konstant. De få stunder vi inte stoppar mat i munnen gör vi allt för att överrösta varandra. Mest uppmärksamhet under dagen fick utan tvivel ett stycke kusinbarn som hunnit fylla 1, 5 år. .Han har tydligen kommit in i den där åldern där han tar efter allt man gör... både på gott och ont. 
Bus med påskägg


Trots att busungen är så söt att jag skulle kunna äta upp honom blev jag och bror lite nervösa när mamma fick något drömmande i blicken och mumlade något om att det skulle vara kul att bli mormor eller farmor.. Men det får nog förbli än dröm i ännu några år..

Ikväll blir det en tidig  kväll då jag jobbade natt inatt samt gör mitt bästa för att utrota en envis förkylning. Ska bädda ner mig i soffan framför en Beck-film... Gunvald here I come..

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Premiär!!

Åh, som vi väntat. :)



Men du, hur ställer vi oss till liknelser vid Tina T (med allt vad det innebär) i bloggarna?! Jag tycker vi skippar.. ;)



Ses imorgon pärlan! Puss

2009-04-14 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0